Tuesday, May 25, 2010

Hospital Jitra...

assallammualaikum(posted by Abang)

hari ini, telah mendapat berita yang agak menarik!!! aku akan dipindahkan ke Hospital Jitra bermula 13 jun 2010. ini bermakna, aku akan semakin hampir dengan isteri tercinta....

rakan rakan seperjuaang yang lain, ada yang ditukarkan ke Baling, Langkawi, yan, sik, kulim.... allamdullillah... tak kena pindah ke hospital hospital tersebut... tuhan yang maha pengasih lagi maha penyayang telah untuk kesekian kalinya, mempermudahkan urusan hidupku... aku telah mendapat surat pertukaran ke jitra...
ini bermakna, jarak tempat kerja aku dengan isteri semakin dekat... kira kira dalam 35km jugak la... kalau p balik, 70km... kira ok laaa... daripada sekarang ni, duk berulang alik dari alor setar ke jejawi.... agak memenatkan, time consuming and waste alot of money(for petrol)...

oleh itu, aku amat berasa gembira dan sekali lagi rasa amat bersyukur dengan pemberian dari ilahi... allahdullillah!!!

No comments:

Post a Comment